Sneeuw

En dan begint het te sneeuwen. Een witte wereld.
sneeuw 001

7 thoughts on “Sneeuw

  1. Heee je bent al verhuisd !
    Had al naar je gezocht :-))
    ik kon niet eens meer inloggen :-((
    Zal het spul ook even overzetten ,)
    De winterschilder is toch gekomen zie ik
    Nou der is hier ook een best pak gevallen .
    Zo ziet de tuin er ook sfeervoller uit Antsje.
    Groetjes

  2. Mooi dat je uiteindelijk toch bent overgestapt naar WordPress. Ik had al voorspeld dat het nooit meer goed zou komen met weblog, en dat komt nu wel uit.
    De sneeuw geeft de wereld weer een mooi fris uiterlijk, maar ik vind het jammer voor het ijs en de schaatsliefhebbers.

  3. We hebben er in het noorden even op moeten wachten, maar er is toch een flink pak gevallen gisteren. Mooi hoor ik geniet ervan.
    Helaas geen zonnetje erbij,maar niet koud vandaag, dus lekker aan de wandel.
    Al veel vogels in je tuin gezien ? Is toch nog weinig groen, of bedoel hoge bomen.
    Of maakt ze dat niet uit.
    Groetjes

  4. Hoi Antsje, uiteindelijk toch de keuze gemaakt om over te stappen naar WordPress. Je zult ervaren dat dit heel wat beter werkt dan weblog. Veel succes en ik kom regelmatig een kijkje nemen.
    Gr.
    Ton

Geef een reactie

