Gips

Jullie zullen misschien wel denken van ze schrijft vaker dan een paar week hier voor. Wel nu dat klopt . Ik zit met mijn been in het gips. Ik ben gevallen tijdens het fietsen. Ik had al last van mijn rechterknie en laat die nu net een opdonder gekregen te hebben. Bij mijn rechter knie is van mijn kuitbeen een stuk verbrijzeld en ik meen ook mijn scheenbeen. Ik ga maandag weer voor controle en krijg ik te horen of en zo ja wanneer ik er aan geopereerd moet worden .De knie was nu erg opgezet dus ze hopen dat hij dan iets afgeslankt is. Ik mag er nu in ieder geval niet op staan. Wordt vervolgd

Een meer in het Neretva dal
IMG_2519

3 thoughts on “Gips

  1. Ik had eigenlijk een foto verwacht van je been in het gips…. met allemaal handtekeningen of misschien wel tekeningetjes d’r op… uit verveling…! Het is vervelend Antsje en ik maak dus alleen maar een grapje. Hoop dat alles weer goed mag komen! Groet je meelevende broer NANNE

Geef een reactie

