Knie

Ik ben gisteren voor controle geweest en ben het gips kwijt.Overdag moet ik hem in een brace hebben, ik kan hem een klein beetje buigen tot op 90gr. Nachts in een spalk. Ik mag er beslist niet op staan!
Mijn scheenbeen is aan de bovenkant versplinterd en ze hebben de hoop dat het zo weer aan groeit, maar er werd wel bij gezegd dat er op 13 nov. (moet ik weer voor controle) het best kan zijn, en dat moet ik niet vergeten dat ik misschien als nog geopereerd moet worden en dat er dan een kunst knie moet komen.
Ook heb ik in mijn kuit een grote bloed uitstoring (van binnen) . Dus heb ik steeds een gevoel dat ik kramp heb
Kan wel zeggen dat dit niet prettig voelt. Op zijn zachts gezegd
Ze hebben de hoop dat het zo met een sisser afloopt, daar ik er perse niet op mag staan blijft er voor mij niets anders over dan in de kamer te blijven en niet naar boven.
Werpsterhoek 06-10-2013 042

9 thoughts on “Knie

  1. En daar zit je dan… . Ik hoop voor je dat je niet veel pijn hebt en dat het inderdaad met een sisser afloopt. Is het dezelfde knie waar je een paar jaar geleden zo mee hebt getobd?

  2. Oei…dat is niet zo goed, ik hoop dat het inderdaad goed afloopt zolas ze hopen.
    Maar intussen zit jij toch maar aan de rolstoel gekluisterd. Ik wens je veel sterkte de komende tijd.

  3. Lees het allemaal nu pas, na je berichtje op mijn site, we kunnen elkaar de hand geven. 2 jaar geleden zaten we ook al gelijk in de gips en nu weer. grrr
    Hier ook bed, rolstoel en krukken gedoe..en therapie..
    Ik ben inmiddels ook uit de gips, dat is al heel wat, want als je het niet mag belasten voel je helemaal zo hulpeloos.
    Succes de 13e nov..
    Sterkte en beterschap !!!!

Geef een reactie

