Speciale dag

Het was voor mij gisteren een speciale dag. Ik was 4o jaar in dienst . 40 jaar bij de zelfde baas en 40 jaar het zelfde werk namelijk als voedingsassistente. Ben in 1973 begonnen in het Diaconessenhuis en later mee verhuisd naar het MCL. Ben wel eens veranderd van afdeling. Maar toch altijd het zelfde werk. Intussen is er heel veel veranderd. Zowel de omgangsnormen, tijden die je moest werken maar ook het werk op zich. Wat dat betreft is er veel veranderd. Gistermorgen heb ik samen met de verpleging koffie ( met gebak) gedronken. En gisteravond met Martin en mijn naaste collega’s uit eten geweest naar Jonker Sikke in Jellum. Het was voor mij een geslaagde dag.
40 jaar 040

40 jaar 041

9 thoughts on “Speciale dag

  1. Antsje, van harte gefeliciteerd met je 40-jarige dienstjubileum!!! Ik ben een jaar later in hetzelfde ziekenhuis gaan werken op de röntgen, ja, het was een heel andere tijd.

  2. Ach, het is alweer verleden tijd… Nog van harte Gefeliciteerd. Ben je ooit niet ergens in Franeker of zoiets begonnen en daarna naar Leeuwarden. Of zit ik nu wat te zwammen?!

Geef een reactie

