Update knie

Ben gisteren naar de chirurg geweest voor controle
Ik kreeg positief nieuws te horen. Uit foto’s blijkt dat mijn knie schijf mooi op zijn plaats zit en dat de losse deeltjes bij mijn scheenbeen goed helen. Ik mag nu wat vaker mijn brace afdoen en mijn been voor 50 % belasten. Nu begin ik dinsdag met fysiotherapie want wat is 50% belasten. Ik wil daar graag hulp bij . In ieder geval de eerste keer aan huis. Ik moet 11 december weer voor controle en foto’s laten maken van mijn knie en scheenbeen om te kijken of alles nog op zijn plaats zit en niet is gaan schuiven. De arts zei gisteren nadrukkelijk dat een operatie het uiterst redmiddel is , omdat er bij een knie operatie ook de nodige risico’s zijn. Nu is het in de toekomst nog afwachten hoe of ik mijn knie kan gaan gebruiken , maar dat zie ik dan wel weer.
Hieronder een foto waar ik samen met een collega een broodmaaltijd klaar maak en deze aan een patiënt geef.
afbeeldingen 583

4 thoughts on “Update knie

  1. Dat is goed nieuws, Kun je weer gaan opbouwen.
    Deze foto is uit het archief mag ik aannemen of ben je vanaf de chirurg zo weer achter de broodkar gaan staan om weer even te voelen? 😉
    Zonder gekheid doe maar rustig aan.

Geef een reactie

